Jana Hynková, DiS. - učitelka
Anna Kociánová, DiS. - učitelka
Kristýna Prusková - asistent pedagoga
Lucie Mlatečková - učitelka
Simona Guzýová - učitelka
Martina Tomancová Eflerová - učitelka, školní asistent
Třída Koťat je heterogenní (věkově smíšená) a věkové rozmezí je od 3,5 do 7 let. Je tu zapsáno 26 dětí, 12 dívek a 14 chlapců. Z toho je 10 předškoláků.
Dětem nabízíme bohatou škálu aktivit dle záměrů a principů programu Začít spolu. Jednotlivé činnosti probíhají nejen v tzv. centrech aktivit v prostředí třídy, tak i na naší přírodní zahradě. Děti jsou vedeny k větší samostatnosti při sebeobsluze a individuální práci. Ve skupinových aktivitách více komunikují a učí se navzájem si pomáhat. Získávají větší přehled o různých tématech, učí se prožitkem, rozvíjí svou fantasii, tvořivost, zásobu, paměť, pozornost, logické myšlení, smysly, jemnou a hrubou motoriku. Výsledky svého objevování a tvoření postupně zvládají sami hodnotit a představit ostatním. Důležité jsou pro nás individuální potřeby každého dítěte. Předškoláci se hravou formou připravují na vstup do školy. Mladší děti se snaží přirozeně vyrovnat dětem starším. Cílem je, aby se cítily všichni ve školce dobře.
Monika Eflerová - učitelka
Rita Kahounová - učitelka
Třída Myšek je složením heterogenní ve věkovém rozmezí od 2 do 4 let. Je zde zapsáno 16 dětí, 9 chlapců a 7 dívek.
Klademe důraz na adaptaci dětí do MŠ, aby proběhla co nejsnadněji a děti se zde cítily dobře, poznávaly nové kamarády, naučily se říci si o pomoc a zároveň uměly pomáhat ostatním.
Dětem jsou v průběhu dne nabízeny činnosti spontánní, které se prolínají s činnostmi řízenými učitelkou, se zřetelem na individuální potřeby dětí. Pomocí těchto činností a her si děti rozvíjí fantazii, tvořivost, slovní zásobu, paměť, logické myšlení, smysly, jemnou a hrubou motoriku.
Letošní rok se i ve třídě Myšek začne pracovat dle záměrů a principů programu Začít spolu. Prostředí třídy je rozvrženo do tzv. center aktivit - učebních různě tematicky zaměřených koutků, které stimulují děti k aktivitě, hře a rozvoji samostatnosti.
Mgr. et Mgr. Regina Kligerová (speciální pedagog, logoped a surdoped)
Mgr. et Mgr. Lucie Kligerová - speciální pedagog
Jana Konczak - asistent pedagoga
Třída Štěňátek je speciální (méněpočetná) třída pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami (s těžkými vadami řeči, s mentálním postižením, s poruchami autistického spektra, s poruchami pozornosti a hyperaktivitou). Složení třídy je heterogenní. Nejmladšímu z dětí jsou necelé 3 roky a nejstaršímu 7 let. Je zde 10 dětí, 4 holčičky a 6 kluků. Každé z dětí je jiné. Někdo má potíže s řečí, někdo se soustředěním a někdo s okolním světem.
Dětem je zde poskytována zvýšená péče v oblasti logopedické (intenzivní, každodenní cvičení oromotoriky, dechu, vyvozování a náprava hlásek, rozvoj slovní zásoby,...), tělesné (míčková automasáž, cvičení na gymballu), mentální (edukativně stimulační skupinky) i etopedické (procvičování pozornosti, zmírňování napětí, odbourávání agrese). Zároveň jsou zde zařazeny aktivity: "Rozvoj jazykových schopností dle Elkonina" (v rámci předškolní přípravy) a "Neuro-vývojová stimulace - Pohybem se učíme".
Výhodami této třídy je malý počet zapsaných dětí, zvýšená individuální péče, odborný přístup speciálních pedagogů, spolupráce se speciálními pedagogickými centry a pedagogicko psychologickou poradnou.
Pracujeme dle záměrů a principů programu Začít spolu. Prostředí tříd je uspořádáno do tzv. center aktivit (učebních kooperativních koutků, menších pracovišť), která jsou různě tematicky zaměřena a vybavena tak, aby podněcovala a stimulovala děti k aktivitě a co největšímu osamostatnění.
bez stresu
s přírodními prvky
hýbou se, jsou v přírodě
aktivní spolupráce s rodiči
Chcete svoje dítě přihlásit do naší MŠ?
Kontaktujte nás a zjistěte všechno potřebné
PŘIHLÁŠKA K PŘEDŠKOLNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ